Ukolla on tänään pitkä vuoro  ( 7-21.30) ja ollahan siis kersojen kanssa viisistään päivä. Meinasin että käytääs johonakin, shoppailemassa ja tai syömässä.. MUTTA ukkokulta on vieny mun auton! Joo, jätti se omansa tilalle mutta puuttuu turvaistuimet pienemmille. Eli kotona möllötetään. En voi olla miettimättä liittyykö tää pikkujouluihin, lähti eilen syömään työkavereiden kanssa, ja otti mun auton. Kun ei sen pitäny mitään ottaa kun on pitkä työpäivä.. Nukuun jo kun se tuli, olisko se perkeles kuitenkin jättäny mun auton kaupunkiin... Se olis vaan aika kallis taksimatka ollu.. ja siis.. olisko se aamullakin sitte menny taksilla. Ei meillä oo sellaasia rahoja! Mutta en mä oikeestaan muutakaa keksi syyksi. Joo, ei sille voi töihin soitella.

No olishan se voinu vaikka ryypätä kaikki rahat, paneskella osastosihteeriä ja tuora kotia kupan, että on sitä pahempiakin, mutta silti mua kyllä vituttaa jos ny suorahan sanotahan.

Muutenki tuntuu että on tuo alkohooli maistunu tavallista paremmin sille, tuntuu vaan tyhymältä nuputtaa ku se viinamäärä on oikeesti pieni mitä se juo. Mutta kun mun mielestä se on tihentyny.. ja ku sillä on masennuslääkitys, ei se oikeen sovi sen kans yhteen.Sehän mua tässä harmittaaki, jos alkaa pohjakausi.