HALUAN kameran. Haluan KAMERAN.

Varaa ei ole, mutta kamera on saatava. Minkäslaisia vekottimia teillä on?

 Entinenhän oli Canonin Powershot A 70, ja olin siihen ihan tyytyväinen, ts minulle riittävä. Tietysti olen muiden blogeissa ihaillut hienoja , teräviä , värikkäitä neulekuvia..  mutta saattaapi olla ettei pelkkä kameran merkki vaikuta tulokseen.

Powershotissa oli myös se hyvä puoli että siihen kävi tavalliset patterit-- tai siis olihan minulla tietysti siihen ladattavat semmoiset. Mutta siis jos lataus loppuu jossain huitsin nevadassa, voi ostaa ärrältä patterit, ja homma jatkuu kunnes pääsee töpselille. Kiinteäakkuinen kun pitää ladata siitä seinästä suoraan.. Myöskin tärähtäneitä kuvia tuli hyvin vähän ( ja tällä tarkoitan kuvan laatua, kuvan sisältö on voinut olla varsin tärähtänyttä), olikohan kamerrassani jokin juttu siihenkin..  nimittäin kun kuvasin hautajaisissa kerran serkun kameralla, ja käytin sitä samalla tavalla kuin omaani, oli tuloksena se, että 75% kuvista oli epätarkkoja. Harmitti.

Haluaisin myös kutoa ruskea/oranssiraitaiset sukat, mutta kukahan niitä suostuisi käyttämään.. itse en nääs juurikaan käytä villasukkia.. Ei mulla kyllä ole lankojakaan. (Siis just sen värisiä...........)