Jep, jep.

Eilen keräilin lankanyssäköitäni yhteen laatikkoon--johon eivät sitten mahtuneet-- ja ihmettelin miksi ihmeessä olen ostanut noin paljon lankaa. Enhän minä eres neulo tätänykyä.Ja päätin ettei parane enää lisää ostaa. Siksi selvisinkin Lankakamaristakin ilman tilausta.

Puikkojakin mulla on harrastuksen laatuun ja määrään nähren ihan ylimitootettu määrä.

No niin.

Sitten bloggailin ihan kaikessa rauhassa, pahaa aavistamatta ja PÄNG Marjut iskee vyön alle.

Mulla ei ole vielä muita kuin metallisia ja muovisia puikkoja.. ja näissä olisi noin kätevä toi pussikin, lokerot ja kaikki... ja siis kun postikulut kerran maksan nii sehän on vaan säästöä kun ottaa lankaa samaan pakettiin.

Onneksi Secret wool ei ole ihan vielä auki mutta voi vietävä miten ihania lankoja!

Voinko vedota siihen että  minua on houkuteltu synnin teille? Väen väkisin helmasta nyitty? Ihan pyytämättä ja yllättäen..